Łętownia 585 ; 34-242 Łętownia woj. małopolski
tel. +48 18 52 11 140; tel. +48 18 52 11 141
kom. +48 722 080 242; kom. +48 508 690 614
mail:biuro@montanus.pl; www.montanus.pl








-> Forum o nieruchomościach
-> Działki w górach
-> Domy w górach
-> Mieszkania w górach
-> Działki rekreacyjne
-> Działki w Beskidach
Proces sprzedaży nieruchomości
Możesz na kilka sposobów zgłosić swoją nieruchomość do sprzedaży:
- wypełniając formularz na naszej stronie,
- dzwoniąc do jednego z naszych oddziałów,
- odwiedzając nasze oddziały (czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16, a także w soboty od 9 do 14, a także w innych godzinach po uzgodnieniu telefonicznym).
Po Twoim zgłoszeniu zostanie uruchomiona obsługa zlecenia i jeden z naszych doradców nieruchomości skontaktuje się z Tobą w celu umówienia spotkania i wizyty w nieruchomości.
Wytłumaczenie sposobu działania naszej agencji i podpisanie umowy zlecenia sprzedaży
Doradca nieruchomości Montanus zaprezentuje Ci jak działa nasza agencja. Krótko przedstaw główne standardy i cele naszej pracy i wyjaśni na co kładziemy największy nacisk. Podczas spotkania pokażemy Ci na przykładzie innych nieruchomości w jaki sposób będziemy sprzedawali Twoją nieruchomość i w jaki sposób będzie ona prezentowana Klientom. Przedstawimy wszystkie etapy naszej pracy, które doprowadzą do znalezienia Kupującego i sfinalizowania transakcji.
Doradca nieruchomości pokaże Ci wzory umów z naszą agencją i dokładnie wytłumaczy plusy i minusy każdej z nich. Razem ustalimy warunki współpracy. Po podpisaniu umowy Twoja nieruchomość trafi do oferty Montanus.
Przygotowanie dokumentów i sprawdzenie nieruchomości
Na proces ten składa się przygotowanie nieruchomości pod względem formalnym, czyli sprawdzenie i skompletowanie dokumentacji. Montanus to sprawdzone nieruchomości i bezpieczne transakcje. Jesteśmy zobowiązani wobec Kupujących, aby sprawdzić tożsamość Sprzedającego i ustalić czy rzeczywiście jest właścicielem nieruchomości. Podczas przyjęcia nieruchomości do sprzedaży potrzebujemy dowód tożsamości osoby sprzedającej. Niezbędne są dokumenty poświadczające własność nieruchomości oraz jej stan prawny: dokument potwierdzający nabycie nieruchomości, wypis z Księgi Wieczystej, inne istotne dokumenty nieruchomości. Prosimy Sprzedającego również o przygotowanie rachunków za media, czynsz i podatek od nieruchomości za ostatni rok , są to istotne informacje dla Kupującego.
Podczas przyjęcia nieruchomości kładziemy nacisk na szczegółowy -faktyczny opis nieruchomości, profesjonalną dokumentację fotograficzną i wykonanie planu nieruchomości. Na podstawie tych informacji do oglądania oferty przez potencjalnych Kupujących dochodzi tylko w przypadkach prawdziwego zainteresowania. To, w późniejszym etapie sprzedaży, oszczędza Twój czas i wysiłek związany z przygotowaniem nieruchomości do wizyt Kupujących.
Ustalenie ceny i innych warunków sprzedaży
Jeśli nie wiesz, ile jest warta Twoja nieruchomość, doradca Montanus po wizycie w nieruchomości zaprezentuje Ci obecny obraz rynku nieruchomości i zaproponuje wyjściową cenę sprzedaży zbliżoną do ceny rynkowej a także poinformuje Cię o średnim czasie potrzebnym na sprzedaż tego typu nieruchomości. Możliwe jest także przyjęcie nieruchomość w cenie ustalonej przez Ciebie. Jednak jeśli jest ona znacząco wyższa od średnich cen rynkowym musisz liczyć się z tym, że Twoja nieruchomość będzie sprzedawała się dłużej. Przyjmując nieruchomość do sprzedaży musimy wiedzieć kiedy możesz przekazać nieruchomość Kupującemu.
Promocja i sprzedaż Twojej nieruchomości
Po dokonaniu przyjęcia nieruchomości do sprzedaży jeśli wszystkie dokumenty są zgromadzone, oferta pojawia się na stronie internetowej Montanus oraz w systemie sprzedaży. Od tego momentu Twoja oferta jest dostępna dla każdego Kupującego.
W uzgodnieniu z Tobą przygotowany zostanie plan działań promocyjnych dla Twojej nieruchomości. Czy będzie to ogłoszenie w prasie, banner na działce, ulotki reklamowe czy maile do konkretnej grupy Klientów spodziewaj się najwyższej jakości i profesjonalnego doradztwa. Co miesiąc otrzymasz od Montanus raport podsumowujący działania jakie zostały przeprowadzone w związku z Twoją nieruchomością oraz listę wszystkich Kupujących z ich propozycjami cenowymi oraz komentarzami. Nasze działania prowadzone są do momentu znalezienia ostatecznego Kupującego.
Działania przedtransakcyjne
Jeśli będą odpowiadały Ci proponowane warunki zakupu, kolejnym krokiem będzie umówienie spotkania z Kupującym w naszym biurze. Spotkanie służy dokonaniu ostatecznych uzgodnień pomiędzy stronami. W szczególności uzgadniane są: ostateczna cena nieruchomości, sposób płatności, termin przekazania nieruchomości, termin umowy przedwstępnej i końcowej, wysokość zadatku. Podczas spotkania spisywany jest protokół uzgodnień, który służy w późniejszym etapie do przygotowania umowy przedwstępnej lub końcowej sprzedaży. Będziemy w stałym kontakcie przez cały proces sprzedaży Twojej nieruchomości.
Zawarcie transakcji
Kolejnym etapem w procesie sprzedaży będzie przygotowanie umowy przedwstępnej (ustalenie wysokości zadatku), zebranie potrzebnych dokumentów, ustalenie terminów, sprawdzenie transakcji pod względem prawnym a w końcu podpisanie aktu notarialnego. Nasz doradca uczestniczy i czuwa nad przebiegiem transakcji.
Przekazanie nieruchomości
Na życzenie naszych Klientów nasz doradca może uczestniczyć w przekazaniu nieruchomości Kupującemu. Podczas przekazania nieruchomości podpisywany jest przez strony protokół przekazania nieruchomości.