Łętownia 585 ; 34-242 Łętownia woj. małopolski
tel. +48 18 52 11 140; tel. +48 18 52 11 141
kom. +48 722 080 242; kom. +48 508 690 614
mail:biuro@montanus.pl; www.montanus.pl








-> Forum o nieruchomościach
-> Działki w górach
-> Domy w górach
-> Mieszkania w górach
-> Działki rekreacyjne
-> Działki w Beskidach
Proces zakupu nieruchomości
Zleć agencji Montanus poszukiwanie nieruchomości
Możesz to zrobić na kilka sposobów:
- wypełniając formularz na stronie internetowej - zgłoś poszukiwanie,
- dzwoniąc do jednego z naszych oddziałów,
- odwiedzając nasze oddziały (czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16, a także w soboty od 9 do 14, a także w innych godzinach po uzgodnieniu telefonicznym).
Po Twoim zgłoszeniu zostanie uruchomiona obsługa zlecenia i jeden z naszych doradców nieruchomości skontaktuje się z Tobą w celu umówienia spotkania służącego do szczegółowego zapoznania się z Twoimi preferencjami. Doradca nieruchomości Montanus zaprezentuje Ci jak działa nasza agencja. Krótko przedstaw główne standardy i cele naszej pracy i wyjaśni na co kładziemy największy nacisk. Podczas spotkania będziesz mógł zobaczyć jak działa Montanus. Przedstawimy wszystkie etapy naszej pracy, które doprowadzą do znalezienia nieruchomości i sfinalizowania transakcji. Doradca przekaże Ci umowę zlecenie i omówi warunki współpracy. Razem ustalicie szczegóły dalszej współpracy. Po podpisaniu umowy rozpoczniemy realizację Twojego zlecenia.
Ustalenie preferencji dotyczących poszukiwanej nieruchomości Podczas spotkania z doradcą nieruchomości, poznamy Twoje preferencje i oczekiwania związane z poszukiwaną nieruchomością. Na spotkaniu doradca poinformuje Cię o sytuacji na rynku nieruchomości który Cię interesuje, jakie są obecne możliwości znalezienia poszukiwanej przez Ciebie nieruchomości, czasie w jakim należy się spodziewać znalezienia nieruchomości oraz orientacyjnych cenach danego typu nieruchomości.
Informacje o zleceniu i poszukiwanie nieruchomości
Po przyjęciu zlecenia do realizacji doradca nieruchomości wprowadzi wszystkie preferencje do systemu Montanus. Od tego momentu Twoje zlecenie jest dostępne dla Sprzedających, którzy oferują nieruchomości spełniające Twoje oczekiwania. Poszukujemy dla Ciebie nieruchomości której szukasz. W momencie pojawienia się takiej oferty w naszym systemie otrzymasz powiadomienie o nowej ofercie. Możesz zapoznać się z nią na naszej stronie internetowej czytając szczegółowy opis, oglądając zdjęcia, panoramy 360°, filmy, plany i lokalizację. Jeśli jesteś zainteresowany obejrzeniem tej nieruchomości wystarczy że skontaktujesz się z naszym doradcą i umówicie się na jej obejrzenie w dogodnym dla Ciebie terminie.
Sprawdź na jaki kredyt możesz liczyć
Montanus współpracuje z wiodącymi bankami oferującymi kredyty hipoteczne. Na każdym etapie poszukiwania nieruchomości możesz sprawdzić na jaki kredyt możesz liczyć.
Działania przed-transakcyjne
Po znalezieniu nieruchomości, którą chciałbyś nabyć umawiamy spotkanie Kupującego i Sprzedającego w naszym biurze. Spotkanie służy dokonaniu ostatecznych uzgodnień pomiędzy stronami. W szczególności uzgadniane są: ostateczna cena nieruchomości, sposób płatności, termin przekazania nieruchomości, termin umowy przedwstępnej i końcowej, wysokość zadatku. Podczas spotkania spisywany jest protokół uzgodnień, który służy w późniejszym etapie do przygotowania umowy przedwstępnej lub końcowej sprzedaży. Będziemy w stałym kontakcie przez cały proces zakupu nieruchomości.
Inspekcja i dodatkowe informacje
Przed podjęciem ostatecznej decyzji możesz poprosić o przeprowadzenia inspekcji technicznej przez specjalistę określającego bieżący stan techniczny i zakres niezbędnych prac konserwacyjnych lub remontowych. Jeśli jest to nieruchomość gruntowa współpracujemy z geotechnikami którym możemy zlecić wykonanie badań geotechnicznych podłoża. Możmy także poprosić Sprzedającego o szersze informacje o nieruchomości lub o dostarczenie dokumentów i informacji uzupełniających. Są one niezbędne na przykład w przypadku zaciągania kredytu na zakup wybranej nieruchomości z czym wiąże się wykonanie operatu szacunkowego.
Uzgodnienie treści umowy
Po uzgodnieniu warunków handlowych przygotowujemy umowę, której treść jest przedstawiona do Twojej oceny. Po uwzględnieniu wszelkich uwag umowa trafia do prawników którzy redagują ostateczną wersję umowy. Po akceptacji umowy przez obydwie strony przechodzimy do etapu zawarcia transakcji.
Zawarcie transakcji
Na tym etapie umawiamy termin podpisania umowy ostatecznej u Notariusza. Nasz doradca uczestniczy w transakcji.
Przekazanie nieruchomości
Na życzenie naszych Klientów nasz doradca może uczestniczyć w przekazaniu nieruchomości Kupującemu. Podczas przekazania nieruchomości podpisywany jest przez strony protokół przekazania nieruchomości.